تحلیل بازار های هدف
تحلیل درست بازارهای هدف یکی از چالشهایی است که همواره تجار و تولیدکنندگان با آنها روبرو می باشند . در حال حاضر دنیا با ابزارهای مناسب و بکارگیری علم تحلیل بازار قبل از هرگونه اقدامی اقدام به تحلیل و بررسی بازارهای هدف خود می نمایند که عملا فرآیند تجاری با دید باز انجام گردد که مجموعه تنش ها و چالشهای پیش روی کسب و کارها به حداقل خود کاهش یافته و ریسک تجارت کاهش یابد. لذا شرکت بازرگانی ثامن با دارا بودن تیم متبحر و متخصص خود و با بکارگیری توان تیم هایی که بنا بر نیاز امکان اضافه شدن به تیم اجرایی ثامن را دارند می تواند در جهت ارایه خدمات مناسب به مشتریان قدم موثری بر دارد.